• Cel: szkolenie daje szansę na zdobycie, poszerzenie i uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności dotyczące sztuki obsługi klientów w restauracjach, kinach, pubach itd.
  • Zakres wiedzy: szkolenie składa się z kilkunastu tematów, co pozwoli na zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących dotyczącej m.in. obowiązków, przepisów prawnych, wyglądzie, sytuacjach specjalnych, podawaniu napojów czy obsługi klienta
  • Adresaci kursu: szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo związanych z obsługą klienta w formie kelnera lub wiążące swą przyszłość w tym zawodzie
  • Program kursu:
  • Osobowość i aparycja
  • Personel obsługujący
  • Prawdopodobne pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  • Obowiązki kelnera
  • Rodzaje usług i ustawienie stolików
  • Serwis stołowy
  • Przyjmowanie zamówień
  • Nadawanie i przyjmowanie zamówień w restauracji
  • Sugestywna sprzedaż
  • Sytuacje specjalne
  • Radzenie sobie z niezadowolonymi klientami
  • Inne obowiązki
  • Podanie napojów
  • Napiwki
  • Praca zespołowa
  • Warunki sanitarne i bezpieczeństwo żywności